دو حادثه در شبکه توزیع برق، باعث خاموشی برخی نقاط کیش شد.

  • روابط عمومی شرکت
  • خرداد سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و برق کیش، صبح امروز یکشنبه 20 خرداد 1403 وقوع دو حادثه در شبکه توزیع برق باعث خاموشی برخی نقاط در کیش شد.

 در حادثه اول که در ساعت 8 صبح به وقوع پیوست، تأسیسات صداوسیما با عدم هماهنگی با پرسنل شبکه توزیع برق شرکت آب و برق، در پست برق داخلی اقدامی اشتباه را انجام دادند که موجب بروز آتش سوزی در پست برق داخلی و در نتیجه آسیب به شبکه توزیع برق گردید.

عملکرد صحیح سیستم حفاظتی مانع از گستردگی خاموشی در شبکه شد، اما بخش هایی از بندرگاه و مناطق اطراف دچار خاموشی شدند و همچنین چند واحد آبشیرینکن نیز از مدار تولید خارج شد که با انجام مانور شبکه برق مناطق در کمتر از یک ساعت وصل گردید.

از تأسیسات مجتمع های مسکونی، بازارها، ادارات و شرکت ها درخواست می گردد انجام هرگونه عملیاتی بر روی پست های داخلی حتما با هماهنگی شبکه توزیع برق صورت بگیرد تا باعث بروز چنین حوادثی در کیش نباشیم.

در حادثه دیگر در ساعت 7:30 صبح یک دستگاه خودرو سواری به دلیل بی احتیاطی با تیر برق برخورد می کند و باعث آسیب به شبکه توزیع برق هوایی می گردد. 
برق مناطقی از پدیده، شهرک کارگاهی و دیگر مناطق اطراف پس از اتمام تعمیرات و رفع عیب، مجددا وصل گردید.

 در صورت بروز حوادث و یا هرگونه سوال درخصوص مشکلات برق و آب، کیشوندان گرامی می توانند با شماره 44070000–076 در ساعات اداری و شماره اتفاقات 121 برای برق و 122 برای آب تماس حاصل نمایند تا به صورت 24 ساعته به سوالات آنها پاسخ داده خواهد شد.